Jak poprawić sobie humor?

  W życiu każdego z nas są dni potocznie nazywane tymi gorszymi. To takie dni, kiedy wszystko nagle traci sens lub jesteśmy ciągle smutni, bo coś jest nie tak, jak powinno, bo ktoś nas zranił, a może stało się coś, co wszystko zmieni. Często zamieniamy się w jednodniowych pesymistów. Dziś przedstawię Wam kilka sprawdzonych sposobów na to, jak szybko się rozweselić!


  1.  Nie myśl o problemach
  Przede wszystkim trzeba zapomnieć o tym, co jest źródłem naszego smutku i nie myśleć o nim. Wiadomo, że może to być trudne, ale chociaż spróbuj nie zadręczać się tymi rzeczami, a następnie sprawdź kolejne punkty!

 2. Obejrzyj śmieszny filmik
 Uwierzcie, że śmieszne filmiki to lekarstwo na wszystko. To taki czynnik, który potrafi wywołać uśmiech na naszej twarzy, chociaż jeden raz. Najlepsze jest to, że takich filmików nie brakuje, możemy śmiać się do woli!

3. Zrób coś, co sprawia ci radość
  Możesz wyjść na wrotki, włączyć swój ulubiony kawałek, albo po prostu wyjść na spacer i obserwować piękno wokół siebie. Zrób coś, co sprawia, że czujesz się dobrze. Coś, co uszczęśliwia Cię za każdym razem. To na pewno pomoże!

4. Wyżal się komuś, komu ufasz
 Jednym z najlepszych sposobów jest zwierzenie się komuś z problemów, które nas dręczą. Nie zawsze muszą to być rodzice. Wystarczy nawet przyjaciel lub zaufany kolega, koleżanka. Taki ktoś zawsze widzi Nas inaczej i nam pomoże. Może nawet wolisz wyżalić się obcemu, okej, ale pamiętaj o bezpieczeństwie!

5. Znajdź plusy tam, gdzie widzisz minusy
  Spójrz na sprawę z innej strony. Może to, co właśnie się dzieje ma jakieś pozytywne skutki w przyszłości? A może to ci pomoże stać się lepszym człowiekiem? Nad problemem trzeba się głęboko zastanowić i zrobić wszystko, by się go pozbyć. Za kilka lat będziesz się z niego śmiać!

6. Nigdy nie trać nadziei
 Cokolwiek się zdarzy, ktokolwiek Cię zrani, nigdy nie trać nadziei na lepsze jutro. To właśnie nadzieja nas umacnia i pomaga zdobywać wyznaczone cele. Idzie w parze z marzeniami. Zawsze jest wyjście, zawsze może być lepiej, musisz tego chcieć i w to wierzyć!




  To już wszystkie moje sposoby, które pomagają mi się rozweselić. Koniecznie piszcie w komentarzach, jak wy radzicie sobie ze smutkiem i złym humorem, chętnie poczytam.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia! 😊💖



Komentarze

  1. Nie myśleć to mi trudno o problemach ale to co ja robię nakładam słuchawki słucham muzyki głośno i wtedy zapominam o wszystkim do tego podśpiewuję słowa piosnek :)
    A także uśmiecham się sztucznie to potem idzie informacja do mózgownicy że jest wesoło.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie poszła też obserwacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy chcę poprawić sobie humor, wówczas zaczynam rozwiązywać problem nurtujący mnie już od jakiegoś czasu, pozytywne mózgowe endorfiny się pojawiają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi wystarczy przypomnieć sobie śmieszną sytuację i mam śmiechu co nie miara.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj pracuję w kuchni, lub wybywamy z rodzinką domu :) Muzyka to też świetny sposób na relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię słuchać muzyki, wyjść na rolki, albo leżę i nie robię nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, uważam, że każdy powinien go przeczytać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy chyba musi mieć swój sposób ;) albo przynajmniej szukać tego sposobu :) ja tam lubię poczytać dobrą książkę lub spałaszować coś pysznego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak śmieszne filmiki potrafią mi bardzo poprawić humor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne propozycję na poprawę humoru. W każdej z nich, można znaleźć coś odpowiedniego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. I pójdź na zakupy :D Mi zawsze poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to przede wszystkim szukanie plusów nawet w minusach :) i chwila zapomnienia w dobrym towarzystwie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki post powinnam czytać do porannej kawki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc zapraszam do innych, opowiadania również się do niej sprawdzą :)

      Usuń
  13. Kiedy czasem dopada mnie jakaś taka chandra, że życie jest fuj i nie osiągnęłam tyle ile chciałam, to najbardziej pomaga mi muzyka. Im głośniejsza tym lepsza. Moi sąsiedzi marzą chyba, żebym zawsze była szczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie proste sposoby są czasami najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post! Podobają mi się Twoje sposoby, na pewno z nich korzystam. Ja często żeby wyładować stres, to po prostu muszę się wypłakać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem mistrzynią w znajdywaniu plusów tam , gdzie wszyscy widzą minusy :) ;Mój mózg jest do tego odpowiednio skonstruowany :) Przydatne rady! Ja , tak jak większość pozostałych uwielbiam słuchać muzyki, to mnie odstresowuje najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chwilowe nie myślenie jest spoko, ale na dłuższą metę nie myślenie o problemie tylko pogarsza sprawę 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie dopisz do listy aby pojsc pobiegać albo pojechać na rower! To tez pomaga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamieściłam to w trzecim punkcie: Zrób coś, co sprawia ci radość :) Nie napisałam o rowerze i bieganiu, ale każdy odbiera to inaczej. Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Bardzo fajny poradnik! :) Czasem wystarczy tylko optymistyczne spojrzenie na świat i już dzień staje się lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz