PIERWSZY POST! O CZYM BĘDZIE BLOG?

Mam na imię Agnieszka. Mam 13 lat i chodzę do szóstej klasy, ale już czerwiec, więc za niedługo wakacje! Swoją drogą, czy to nie wspaniale? 😂
Od niepamiętnych czasów uwielbiałam muzykę i śpiew, a także pisanie opowiadań, wierszy, piosenek, skeczów kabaretowych... No dobra, tego ostatniego może nie (próbowałam, ale chyba coś nie wyszło). Jako dziecko, a teraz z resztą też, marzyłam o karierze piosenkarki i o podróży po świecie... W pewnym momencie postanowiłam, że może podzielę się z kimś swoją twórczością, przemyśleniami i tym, co się dla mnie liczy. A więc o czym będzie blog? Chyba już wiecie 😉

Możecie pomyśleć; Lubi wiele rzeczy, ale czy coś z tym robi? Owszem 💖
Myślę, że jeżeli mamy marzenia to trzeba je spełniać, dążyć do celu i pokonywać przeszkody, bo klucz do sukcesu to właśnie upartość i siła, a także ciągła walka. Chodzę na zajęcia wokalne już dwa lata i od niespełna roku gram na gitarze. Piszę także opowiadania i materiały do szkolnych gazetek i chętnie biorę udział w literackich konkursach.

Aga... Przynudzasz!

Interesuję się także fotografowaniem (kilka zdjęć poniżej) 
Wrotkarstwo jest moją pasją, którą do mojego życia wprowadził serial ,,Soy Luna'', o nim także tu będzie, bo jest warty rozgłosu!

Coś więcej? Wszystkiego dowiecie się śledząc ten blog...

Art..
Music...
Write..
Life...

START!












Komentarze

Prześlij komentarz