Urodzinowe podsumowanie - prezenty i tort! 馃槤馃幎馃専

Witajcie! Dzi艣 przychodz臋 do Was z podsumowaniem moim urodzin :) Jeden post na ten temat ju偶 si臋 pojawi艂, jednak w tym poka偶臋 Wam m贸j tort, a tak偶e niekt贸re prezenty. Zapraszam!




  A wi臋c jak na pocz膮tek przysta艂o, tak wygl膮da艂 m贸j tort: 

Idealnie si臋 ze mn膮 uto偶samia艂, bo w ko艅cu ta gitara... taka sama jak moja! Kto widzia艂 Covery, mo偶e potwierdzi膰 :) By艂 przepyszny, gwarantuj臋!

A teraz przejd藕my do prezent贸w. Na pocz膮tek co艣, co skrad艂o moje serce, czyli prawdziwy przyjacielski prezent. Jest to mi臋towa skrzynka. Na wieku jest zdj臋cie z moj膮 przyjaci贸艂k膮, a w 艣rodku pi臋kny cytat, kt贸ry idealnie opisuje nasz膮 przyja藕艅. Zobaczcie sami! 





Po prostu pi臋knie! 

Kolejne rzeczy b臋d膮 nieco organizacyjne i mega urocze! 

Dosta艂am pi臋kn膮, bia艂o - mi臋tow膮 kosmetyczk臋 z dwoma z艂otymi flamingami. Jest bardzo pojemna i na pewno mi si臋 przyda, bo sama chcia艂am sobie tak膮 kupi膰! 



Kolejn膮 rzecz膮 jest worek z motywem tropikalnym, czyli jednym z moich ukochanych motyw贸w. Jest bardzo pojemny i ma 艣liczne sznurki, przez co wydaje si臋 bardzo wytrzyma艂y! 




Dosta艂am tak偶e bardzo potrzebn膮 rzecz, kt贸r膮 mia艂am kupi膰 i bardzo si臋 ciesz臋, 偶e j膮 dosta艂am. Mianowicie jest to teczka z przegrodami! Jest bardzo przydatna i pojemna, wi臋c mo偶na w艂o偶y膰 j膮 do szafki szkolnej i zagl膮da膰 do niej na ka偶dej przerwie. 艢wietna rzecz. 




Przejd藕my teraz do reszty rzeczy. Pierwsz膮 b臋dzie ksi膮偶ka ,,Lawenda w chodakach'' autorstwa Ewy Nowak. Bardzo lubi臋 jej ksi膮偶ki, wi臋c na pewno mi si臋 spodoba. Kiedy tylko j膮 przeczytam, postaram si臋 napisa膰 dla Was jej recenzj臋! Co wi臋cej - ok艂adka tej ksi膮偶ki jest po prostu niesamowita. 




Nast臋pn膮 rzecz膮 jest pi臋kna, bia艂a i zgrabna ramka na zdj臋cia. Ma kilka miejsc, wi臋c nie tylko jedna fotografia si臋 tam znajdzie. Bardzo lubi臋 tego typu rzeczy, wi臋c dzi臋kuj臋 osobie, kt贸ra mi j膮 da艂a 馃専


I kolejna, 艣wietna rzecz to co艣, co osobi艣cie kocham. S膮 to lampki ledowe w kszta艂cie r贸偶owych serc! S膮 przepi臋kne, zobaczcie sami!


Dosta艂am tak偶e pi臋kny breloczek w kszta艂cie serca, kt贸ry opr贸cz imienia zawiera m贸j kr贸tki opis :) Dzi臋kuj臋! 



I na koniec mam dla Was bransoletk臋 i lekkie kolczyki. Bardzo mi si臋 podobaj膮, s膮 idealnie na powr贸t do szko艂y! 



Te urodziny by艂y genialne. Bardzo dzi臋kuj臋 za wszystkie prezenty, a tak偶e Wam - czytelnicy za po艣wi臋cony czas na czytanie post贸w na blogu. Mam nadziej臋, 偶e taki format posta r贸wnie偶 si臋 Wam spodoba. A Wy co dostali艣cie na urodziny? Piszcie w komentarzach! 

Pozdrawiam! 馃挆









Komentarze

  1. Czy ja dobrze widz臋, 偶e ukonczylas 13 lat? Gratulacje, bardzo dobrze piszesz, bez b艂臋d贸w, du偶o lepiej ni偶 wielu doros艂ych! Jestem pe艂na podziwu i z okazji urodzin 偶ycz臋 du偶o sukces贸w i spe艂nienia wszelkich marze艅!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 za taki mi艂y komentarz! Pozdrawiam cieplutko :*

      Usu艅
  2. Tort i prezenty maj膮 sw贸j urok. :) Sympatyczno艣ci. :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艢liczne prezenty ;) Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin oczywi艣cie ^^

    OdpowiedzUsu艅
  4. Przepi臋kny tort i prezenty. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Tort super a偶 艣linka leci. Bardzo fajna forma wpis. Wszystkiego dobrego :) a prezenty 艣liczne szczeg贸lnie urocze te serduszka.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Wszystkiego najlepszego! Jak ogl膮dam Twoje prezenty, to sama chcia艂abym mie膰 urodziny, ale musz臋 czeka膰 niestety do grudnia :(

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, grudzie艅 ju偶 nie a偶 tak daleko! Pozdrawiam :)

      Usu艅
  7. Jejku, wszystkiego najlepszego! Pisz臋 super, jak na 13 lat :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz