Trzynastka 馃挄馃槆馃帄

  呕ycie ci膮gle biegnie dalej, czas nigdy si臋 nie zatrzymuje. Ka偶dy dzie艅 przynosi Nam co艣 nowego, Ka偶dy dzie艅 przynosi nam gar艣膰 emocji, nutk臋 nadziei i ca艂膮 reszt臋. W ci膮gu roku mo偶e zmieni膰 si臋 wszystko i nic. 9 sierpnia sko艅czy艂am trzyna艣cie lat. Post dodaj臋 dzie艅 p贸藕niej. Zrobi臋 pewnie jeszcze kilka post贸w w tym temacie. Je艣li chcecie poczyta膰 troch臋 przemy艣le艅 trzynastolatki to we藕cie w d艂o艅 kubek z herbatk膮 lub kaw膮, a mo偶e sokiem i zag艂臋bcie si臋 w czytaniu tego posta, jak i innych. Zapraszam! 



To ju偶 trzyna艣cie lat na tym 艣wiecie. Nie wiem, ile jeszcze prze偶yj臋, ale wiem, 偶e ka偶da chwila jest warta u艣miechu. Szczerze m贸wi膮c, przez ten rok troch臋 si臋 zmieni艂o. Zacz臋艂am prowadzi膰 bloga, nadal 艣piewam i spe艂niam marzenia, ale zauwa偶y艂am te偶, 偶e z roku na rok coraz bardziej si臋 otwieram. Z reszt膮 trzyna艣cie lat to ca艂kiem ma艂o, wi臋c pewnie nie spotkali艣cie si臋 jeszcze z takimi ,,bloggerkami''. Moj膮 pasj膮 nadal jest wrotkarstwo. Mam te偶 swoje z艂e dni, chwile zachwiania, ale czym by艂by cz艂owiek bez nich? 




Wbrew pozorom trzyna艣cie lat to nie taki 艂atwy wiek. Wiadomo, okres dojrzewania, buzuj膮ce si臋 emocje. Jednak mam nadziej臋, 偶e uporam si臋 ze wszystkim i 偶e gdzie艣 tam, po艣r贸d codziennego pokonywania dr贸g do celu nie zapomn臋 kim jestem i kim chc臋 by膰. Nie mam zamiaru zrezygnowa膰 z niczego: Z gitary, 艣piewu, wrotek czy pisania, ani z blogowania. Pewnego dnia chcia艂abym zaistnie膰. Od zawsze kocham muzyk臋 i wiem, 偶e to ona zostanie ze mn膮 do ko艅ca. 



Wygl膮d potrafi zmieni膰 cz艂owieka, a tak偶e pogl膮dy na niego. Za nied艂ugo zmieniam okulary, wi臋c jak dla dziewczyny, kt贸ra nosi je od czas贸w, gdy mia艂a pi臋膰 lat i biega艂a mi臋dzy drzewami, to wielka zmiana. Ci膮gle czekam na te nowe pere艂ki! Ka偶dy z nas zna cytat ,,Jak Ci臋 widz膮, tak Ci臋 pisz膮'', dlatego nadal chc臋 by膰 osob膮 mi艂膮 i otwart膮, zawsze z u艣miechem.


Owszem, ten post b臋dzie tylko o mnie 馃槀



W moim 偶yciu nie brak motywacji. Potrafi zmotywowa膰 mnie ten blog, ludzie dooko艂a, jeden ma艂y sukces, czy chocia偶by piosenka. Nigdy si臋 nie poddaj臋 i stwierdzam, i偶 jak na trzynastolatk臋 mam do艣膰 du偶e pogl膮dy na 艣wiat. Nie m贸wi臋, 偶e trzyna艣cie lat to okres dzieci艅stwa, ale w艂a艣ciwie to ka偶dy z nas jest dzieckiem i na zawsze nim b臋dzie. 



Na razie nic nie chc臋 zmienia膰. Nadal chc臋 by膰 t膮 sam膮 osob膮, kt贸r膮 jestem, bo uwielbiam m贸j spos贸b bycia. Jak ka偶dy z Nas mam marzenia i wiem, 偶e po cz臋艣ci je znacie! A wi臋c dmucham ju偶 trzyna艣cie 艣wieczek i biegn臋 przez 偶ycie dalej, byle do czternastki! 




Nigdy nie zapomn臋 o moich przyjacio艂ach i rodzinie, o pasjach i szcz臋艣ciu. No i oczywi艣cie o Was! 




A wy o czym marzycie?






Komentarze

  1. Tak niestety czas leci bardzo szybko, ja w tym roku ko艅cz臋 18 i sama nie wiem kiedy to min臋艂o :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. No to gratulacje, za nied艂ugo b臋dziesz pe艂noletnia!

      Usu艅
  2. Sama ju偶 nie pami臋tam jak czu艂am si臋 w dniu swoich trzynastych urodzin, ale z pewno艣ci膮 patrzy艂am wtedy na 艣wiat podobnie jak Ty. W ka偶dym wieku borykamy si臋 z innymi problemami, marzeniemi, co wcale nie oznacza, 偶e kt贸re艣 z tych rzeczy s膮 nieistotne. Bardzo m膮dry wpis :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsu艅
  3. Z ka偶dym rokiem wszystko si臋 zmienia. Zmieniamy si臋,mamy inne postrze偶enia na 艣wiat,to normalne. Wa偶ne aby by膰 w tym wszystkim szcz臋艣liwym cz艂owiekiem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Bardzo fajne, pozytywne a zarazem dojrza艂e podej艣cie do 偶ycia jak na 13 lat :) Te偶 taka by艂am i mam nadziej臋, 偶e dalej b臋dziesz rozwija膰 swoje pasje :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Wszystkiego najlepszego! Ja w styczniu sko艅czy艂am 14, i powiem Co, 偶e przez ten rok, kiedy mialam 13 lat wiele si臋 zmieni艂o w moim mysleniu i postrzeganiu 艣wiata

    pozytywnapati.blogspot.com <m贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  6. Wszystkiego najlepszego! Bardzo fajny wpis!
    Pozdrawiam!
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  7. Wszystkiego najlepszego! Ja w tym roku sko艅czy艂am 21 lat. Korzystaj dop贸ki jeste艣 nastolatk膮 !

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  8. Marz臋 o wielu rzeczach miedzy innymi o w艂asnym domku z ogrodem ♥️馃槂

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Pi臋kne marzenie, na pewno kiedy艣 je zrealizujesz, mam nadziej臋 ;)

      Usu艅
  9. Wszystkiego najlepszego! :D Spe艂niaj marzenia :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Czas leci szybko :) Ja nied艂ugo 21 ko艅cze ah :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Zapraszam :) https://zywaksiazka.wordpress.com/2018/08/09/zanim-zasne-s-j-watson/

    OdpowiedzUsu艅
  12. Od 18-stki to dopiero leci :)
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Jak ja mia艂am 13 lat 19 lat temu to 偶ycie wygl膮da艂o inaczej. Nie by艂o blog贸w ani bloger贸w a dziewczynki w Twoim wieku skaka艂y w gum臋. Jednak Tw贸j wpis jest bardzo przyjemny i gdy go teraz czytam mam ca艂y czas u艣miech, bo przypomnia艂o mi si臋 moje dzieci艅stwo. Pozdrawiam Ci臋 serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Teraz modne jest np. wrotkarstwo, chocia偶 wi臋kszo艣膰 to i tak g艂贸wnie gry. Pozdrawiam!

      Usu艅
  14. Naprawd臋 dobry wpis, wszystkiego najlepszego馃帀

    OdpowiedzUsu艅
  15. Pi臋kne zdj臋cia! Mam wiele marze艅, ci臋偶ko wybra膰 jedno ❤️

    OdpowiedzUsu艅
  16. Kiedy by艂am w Twoim wieku to pewnie marzy艂am by mnie rodzice tak nie pilnowali :P Dzi艣 marz臋 ju偶 tylko o tym by si臋 wyspa膰 :P

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz