Recenzja trylogii ,,Niezgodna''

  Witajcie! Przeglądając posty na blogu stwierdziłam, że dawno nie było tutaj recenzji książki. Dlatego też dziś przychodzę do Was z trylogią ,,Niezgodna'' autorstwa Veronici Roth. Dziś opowiem Wam w większości o części pierwszej tej trylogii, więc jeśli chcecie recenzję dwóch kolejnych tomów to koniecznie dajcie znać!






Akcja książki dzieje się w mieście, które jest podzielone na pięć frakcji. Każdy człowiek musi do którejś należeć. Są to: Erudycja, Nieustraszoność, Altruizm, Prawość i Serdeczność. Każda frakcja to zupełnie inny świat. Nasza główna bohaterka Beatrice od urodzenia jest w Altruizmie i myśli, że tak zostanie. Jednak gdy nadchodzi dzień, gdy ponownie może wybrać swą frakcję, ta wybiera... Nieustraszoność. 

Beatrice zmienia swoje imię na Tris i poznaje przystojnego Tobiasa. Z czasem odkrywa, że jej charakter wcale nie jest nieustraszony... to znaczy... może trochę. Dowiaduje się, że jest Niezgodna z frakcjami. Musi ukrywać tę wiadomość, bo Niezgodni zostają wyeliminowani. 

Książka ta według mnie jest strzałem w dziesiątkę! Ciągła akcja, wątki miłosne, siła głównej bohaterki i adrenalina powieści to jak najbardziej coś dla większości czytelników. Bo w końcu czytelnik jest w grupie nieustraszonych! Myślę, że każdy, kto lubi takie silne i ciekawe historie powinien przeczytać całą tę trylogię. 

Jeśli jesteś kinomaniakiem, specjalnie dla Ciebie film ,,Niezgodna'' jest także zekranizowany i dostępny w internecie. Jednak polecam najpierw przeczytać książkę, jest niesamowita!





Koniecznie dajcie znać, czy chcecie abym napisała o pozostałych dwóch częściach. Mam nadzieję, że ta recenzja się Wam spodobała i że niektórzy z Was chętnie sięgną po tę książkę, może nawet i do końca sierpnia! Pozdrawiam! 


Komentarze

  1. Czytałam tą trylogię i bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze czytam najpierw książki a potem oglądam ekranizację, jeśli wiem o ich istnieniu 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam film ale książkę bym poczytała

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie tylko oglądałam film ale cały Cykl mam już w planach i wprost nie mogę się doczekać, aż ją zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, książka jest godna poświęcenia czasu i szkoda byłoby ją ominąć :)

      Usuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tą trylogią czekam na kolejne części

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej ksiazce i widziałam też właśniew że jest jej ekranizacja dostępna na Netflixie, ale nie jest to tytuł, który trafia w moje gusta. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam film. Całkiem spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie czytałyśmy, ale mamy w planach obejrzenie filmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, koniecznie napiszcie jak Wam się podobał :)

      Usuń
  9. Po tej recenzji chyba się skuszę na przeczytanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. No to koniecznie spróbuj z książką, może również się spodoba.

      Usuń
  11. oglądałam wszystkie 3 czesci, film super, ksiazki nie czytałam i chyba nie zamierzam, bo to nie moja baja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam film, a z książką jeszcze nie zdążyłam się zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, jestem bardzo ciekawa kolejnych dwóch części! Pisz ♥️

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji czytać tej książki, ale nie wiem czy bym po nią sięgnęła, ponieważ nie jestem to gatunek, w którym się odnajduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdy jest stworzony do takich książek. Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. książki są nawet ciekawe. oglądalam tez film, ale nie znoszę tej aktorki. mialam okazje ja widziec w "gwiazd naszych wina" i to jest z gorszych filmow, ktore widzialam . mialam ochote kompa wywalic przez okno, jest mega mdła i drętwa . sam motyw jest mega ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I książka i film super. Bardzo dobre przesłanie dla każdego, by szukać swej tożsamości. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz