Jak pozytywnie spędzić rok szkolny? 💛😁 - BTS #1

Witajcie! Ten post otwiera serię Back To School na moim blogu, czyli wielki powrót do szkoły w moim stylu! Na początku przedstawię Wam sprawdzone sposoby na to, aby Wasz pobyt w szkole był udany i żebyście mogli cieszyć się szkołą i nie tylko przez cały rok! A więc zaczynajmy!


Przepis na lepszego siebie!

Przede wszystkim każdy z Nas na pierwszy dzień szkoły i następne musi zabrać za sobą dużą garść motywacji, do tego dwie łyżeczki szczęścia, szczyptę miłości i wiele, wiele chęci! Motywacja jak i inne rzeczy są bardzo ważne, ponieważ, jak wiecie, kiedy człowiek jest zmotywowany, wszystko wychodzi mu łatwiej i przyjemniej. Spróbuj znaleźć jakiś cytat w internecie i zapamiętać Go, lub zapisać, by mieć wzór i mieć się czym kierować! Twój rok szkolny będzie o niebo lepszy! 



Ucz się systematycznie

Nie ucz się tak, aby tylko zaliczyć semestr, czyli pod jego koniec. Łatwiej będzie uczyć się wszystko na bieżąco. Na każdy sprawdzian, czy kartkówkę, lub kiedy masz wolny czas, a wiesz, że nauczyciel może zapytać. Nie dodawaj sobie pracy na za tydzień, zrób to co masz zrobić, teraz! Używałam tego sposobu w tamtym roku i miałam o wiele lepsze oceny, więc sposób sprawdzony :) 



Zadbaj o swoje wyposażenie

Wakacje to najlepszy czas na kupienie wszystkiego do szkoły. To od tych zakupów poniekąd zależy Twoja dalsza praca z książkami. Zaopatrz się koniecznie w wygodny plecak, który będzie Ci się podobał. Do tego wybierz piękny piórnik i wyposaż go w swoje ulubione przybory piśmiennicze! Następnie kup zeszyty i może je opraw, a może pobaw się w ich ozdabianie... Jeśli chcecie kilka propozycji, jak można ozdobić zeszyt, piszcie w komentarzach! 


Głowa do góry! 

Cokolwiek się stanie, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło''. Jeśli już zdarzy się sytuacja, że wpadnie ci gorsza ocena - spokojnie, popraw ją i zapamiętaj, żeby tak więcej nie robić i się uczyć! A jeśli zdarzy się coś innego, co by Cię zasmuciło, spróbuj znaleźć w tym plusy, bo zawsze są jakieś plusy. Może dana sytuacja sprawi, że zrozumiesz niektóre rzeczy i na pewno Cię czegoś nauczy. Z resztą, jeśli czytasz tego bloga, to już wiesz. Słońce zawsze wzejdzie ponownie, wszystko da się naprawić! 



Szkoła to nie tylko lekcje

W każdej szkole są różnego rodzaju kółka zainteresowań. Może zapisz się na piłkę nożną po lekcjach, a może do chórku? Znajdź coś, co sprawia ci radość i spraw, by szkoła kojarzyła Ci się właśnie z tymi rzeczami. Ja chodzę obecnie na kółko taneczne i lekcje gitar. Uwierzcie, że szkoła od razu kojarzy mi się lepiej! 




I to już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że post się Wam spodobał i że będziecie chcieli kolejną część z serii Back To School! Za niedługo wybije na blogu 7000 wyświetleń, za co ogromnie Wam dziękuję! Do zobaczenia w kolejnym poście 💘




Komentarze

  1. Ja strasznie się boję w tym roku klasa maturalna i mega się obawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoła już dawno a mną, ale tak jak piszesz szkoła to nie tylko lekcje. To także masa przyjaźni, które czasami trwają bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie powiedziane <3

      Usuń
    2. Za mną także już  szkoła dawno, ale przyjaźnie zostają:)

      Usuń
  3. Moi siostrzeńcy nie chcą wracać do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry poradnik, ja na szczęście edukacje szkolną mam za sobą :D

    https://mayylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoła już dawno za mną, choć wciąż dokształcam się z dziedzin, które mnie interesują, wielokrotnie przekonałam się, że najważniejsza jest systematyczność. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja szkołę dawno skończyłam.
    Teraz synów wyprawiam.
    A ile to hajsu!!!🙈🙈🙈🙈
    Plecaki juz po 100 i 150 zł.
    A dalej 😀😀😀😀
    Ale co tam.
    Lubię z nimi kupować te wyprawki 😀😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się te porady już nie przydadzą :D chociaż w zaocznej szkole policealnej systematyczność na pierwszym miejscu :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy rok, nowe klasy, nowe dziewczyny😏😏😏😏

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoła to jeden z lepszych okresów w życiu każdego człowieka, bo dzięki niej mamy możliwość poznania już wielu ludzi i opinii.

    OdpowiedzUsuń
  10. My mamy postanowienie w tym roku uczyć się strasznie dobrze! :) W poprzednim roku nie miałam ani jednej jedynki! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że tak ciezko znaleźć motywacje do tego wszystkiego 😊

    https://natkaopowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie powroty są ciężkie 😞

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny post! Bardzo pomaga dobrze nastawić się na nadchodzący czas szkolny😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku jak dobrze ze jak juz nie chodze do szkoly :p chociaz czasami chetnie by sie wrocilo do tamtego okresu xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe rady, koniecznie muszę synowi podesłać 😃

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz