Co jest w moim pi贸rniku? - BTS #3 馃挅

 Witajcie! Dzi艣 kolejny post dotycz膮cy powrotu do szko艂y. Tym razem poka偶臋 Wam m贸j pi贸rnik i jego wyposa偶enie. Co tu si臋 rozpisywa膰... Zapraszam!


Na pocz膮tek pi贸rnik. Wybra艂am jednokomorowy z motywem galaxy. Jest bardzo dobrze wykonany. Jest ze strony ,,Magia Zakup贸w''. Z jednej strony ma on mocne galaxy, a z drugiej jest nieco pastelowy. Bardzo mi si臋 podoba. Pozytywnie zaskoczy艂a mnie jego pojemno艣膰. Polecam :) 




A teraz zajrzymy do 艣rodka... Co tam znajdziemy?




Pierwsza rzecz to kilka zakre艣laczy. S膮 one bardzo potrzebne, tak samo jak kolorowe d艂ugopisy czy cienkopisy. D艂ugopisy kolorowe dopiero kupi臋, natomiast na cienkopisy mam osobne pude艂eczko :) S膮 one w pi臋knych kolorach i na pewno sprawdz膮 si臋 w ci膮gu roku, a oto one ;) 



Kolejnym niezb臋dnikiem si贸dmoklasistki s膮 korektory. Jeden z nich to zwyk艂y korektor w p艂ynie, a drugi to w ta艣mie. Bardzo lubi臋 je oba, jednak korektor w ta艣mie to m贸j faworyt. Polecam!



Mam tak偶e kilka d艂ugopis贸w. W tym roku postawi艂am na firm臋 Paper Mate, by przetestowa膰 te d艂ugopisy. Kolor tuszu jest bardzo 艂adny, a sam d艂ugopis fajnie uk艂ada si臋 w r臋ce. Nie zostawia plam, ani si臋 nie rozciera, gdzie dla mnie, osoby lewor臋cznej, to skarb! 



Mam tak偶e gumk臋 do mazania i temper贸wk臋, to tak偶e nieod艂膮czny element ka偶dego pi贸rnika, mimo, 偶e nie wsadzi艂am do niego jeszcze o艂贸wka 馃槀


Mam tak偶e r贸偶ow膮, elastyczn膮 linijk臋. Moim zdaniem elastyczne linijki i inne przyrz膮dy geometryczne s膮 najlepsze, bo nie 艂ami膮 si臋, a tak偶e 艂atwiej je wsadzi膰 do pi贸rnika. No... i mo偶na si臋 nimi bawi膰 na lekcji, ale pami臋tajcie, 偶e jednak lepiej s艂ucha膰 ;) 



W tym roku zaopatrzy艂am si臋 w dwie tasiemki ozdobne. Je艣li mi si臋 przydadz膮 i sprawdz膮 to zapewne dokupi臋 wi臋cej wzor贸w. No c贸偶, to si臋 oka偶e! 

I to ju偶 wszystko. Mam nadziej臋, 偶e kolejna cz臋艣膰 serii Back To School spodoba艂a Wam si臋 tak samo, jak dwie poprzednie. Koniecznie zostawcie komentarz, co podoba艂o si臋 Wam najbardziej, a tak偶e co Wy macie w swoim pi贸rniku! Pozdrawiam 馃挅



Komentarze

  1. Ja w艂a艣nie musz臋 si臋 wybra膰 na jakie艣 zakupy i po przybory szkolne :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Kochana ja jestem po zakupach dla synow.
    Co oni nawymyslali to tylko ja i jeden moj portrel wie :)
    A jeden dopiero na swoj piornik czeka bo to jakies cudo z internetow ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Haha, no nie藕le! Pozdrawiam Pani膮 i Pani syn贸w ;)

      Usu艅
  3. Znam b贸l z rozmazuj膮cymi si臋 d艂ugopisami, bo te偶 jestem lewor臋czna. Solidny zestaw :) U mnie wygl膮da to tak, 偶e wrzucam pierwszy PISZ膭CY d艂ugopis do torebki i lec臋 na wyk艂ad 馃槤 Ale zakre艣lacze, cienkopisy i te inne cuda przydaj膮 si臋 podczas nauki do egzamin贸w.
    Powodzenia w nowym roku szkolnym 馃槉馃憤

    kuferkulturalny.blogspot.com


    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋, Tobie r贸wnie偶 偶ycz臋 powodzenia w kolejnym roku szkolnym :)

      Usu艅
  4. Uwielbiam posty BTS dlatego ciesz臋 sie 偶e trafi艂am na Twojego bloga . Super wyb贸r je偶eli chodzi o artyku艂y pi艣miennicze. Szczeg贸lnie ciekawe wydaja mi si臋 tasiemki

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki! Koniecznie zajrzyj do poprzednich cz臋艣ci ;)

      Usu艅
  5. Bardzo fajny pi贸rnik, taki magiczny

    OdpowiedzUsu艅
  6. Dobrze, 偶e wyros艂am ju偶 z pi贸rnik贸w

    OdpowiedzUsu艅
  7. Jak dobrze, 偶e ten temat juz poza mn膮. Teraz takie wyb贸r wszystkiego, 偶e trudno by mi bylo si臋 zdecydowa膰.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Troch臋 mnie przera偶a fakt, 偶e mi tak szybko lipiec i sierpie艅 min臋艂y... pocieszam si臋, 偶e przede mn膮 jeszcze ca艂y wrzesie艅 takich niby wakacji ;-)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ja ju偶 nie pami臋tam czas贸w jak kompletowa艂am pi贸rnik szkolny, ale wiem, 偶e to lubi艂am:)

    OdpowiedzUsu艅
  10. super pi贸rnik :) 艣liczne przybory :)
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  11. Fajne rzeczy :)) mi ju偶 wystarcza tylko jeden du偶y notatnik pi贸ro i zakre艣lacze :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ha szkola ,kiedy to bylo ! No ale codziennie czlowiek uczy sie czegos nowego. Za to jesli chodzi o rzeczy biurowe to uwielbiam. Dlugopisy Paper Mate swietny wybor,pisze sie nimi swietnie.
    Pozdrawiem i powodzenia od wrzesnia :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ja kupi艂em zeszyty w ro艣linne wzory :") Mase, a i tak ich nie u偶yj臋

    OdpowiedzUsu艅
  14. Super post! Uwielbiam seri臋 BTS <3

    monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz