Książka Pod Tytułem: Tom 4 - GALERIA PRAC 💖

 Witam wszystkich czytelników w dzisiejszym poście. Jest to nieco luźniejszy post. Dziś pokażę Wam kilka moich prac z ,,Książki Pod Tytułem'' tomu czwartego. Żeby nie było tak zwyczajnie do każdego obrazka dodam krótką notkę, zapraszam!

Tak prezentuje się okładka, a motyl to taki dodatek od autorki ;) 

Gdyby poszła Pani tak na mundial, Polska miałaby
jeszcze większe szanse!

Jak telewizor śnieży? Śnieży... brokatem!

Która najbardziej przypadła Wam do gustu?


5 lat później...

Moje imię kryje za sobą wiele tajemnic...








  Wspomnę także o tym, że aktywność na blogu jest coraz lepsza! Prawie każdy post ma ponad 100 wyświetleń, coraz liczniej zdarzają się takie, które mają ich 200! Z całych sił dążymy do kolejnego progu - 300 :) Oj, statystyki wzrosły bardzo! Może i się powtarzam, ale nie byłabym sobą, gdybym Wam nie podziękowała - czytelnikom, którzy są wielką częścią tego miejsca, dzięki Wam mogę mieć taki mały kącik w internecie. Przede wszystkim pragnę podziękować komentującym,bo dzięki Wam mam coraz większą chęć do działania i spełniam marzenia! Oby tak dalej, pozdrawiam Was!


Komentarze

  1. Ta książka jest fantastyczna! Choć nie wiem, czy dzieci teraz wiedzą co to śnieżenie telewizora. Prędzej, że internet laguje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Ja postawiłam bardziej na kreatywność i zrobiłam swoją wersję tego śnieżenia :)

      Usuń
  2. Wow bardzo ładnie zilustrowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam książki, ale nie ma sie co ziwic, syn juz po trzydziestce. Na pewno wiedziałby co to snieżenie TV:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka dobra dla dzieci. ;) Na pewno w takim okresie młodości by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, kreatywna książka dla dzieci i młodzieży :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj strasznie kreatywna sprawa! :) Musimy mieć takie coś!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz