Koniec roku szkolnego!

Hejka! Dziś mamy oficjalny koniec roku szkolnego. To właśnie w tym dniu wszyscy uczniowie, którzy czuli, że szkoła ich przytłacza, mogą czuć się wolni! To ten dzień, gdy otwierają się przed nami możliwości i podróże, świat budzi się na nowo... Może trochę przesadzam, ale to w końcu wakacje! Mimo to myślę, że każdy z nas gdzieś tam będzie tęsknił za przyjaciółmi z klasy i się z nimi spotykał. W tym poście możecie zobaczyć moje wyniki ze szkoły i osiągnięcia. Zapraszam was do komentowania i chwalenia się swoimi sukcesami i dyplomami, a także średnią z byłego roku szkolnego.

   Myślę, że szósta klasa była dla mnie świetną przygodą. Zaczęłam z czystym kontem. Jestem osobą, która dobrze się uczy. Zawsze kieruję się mottem: ,,Nigdy się nie poddawaj'' i walcz o wszystko. Moja tegoroczna średnia to 5,36, zachowanie wzorowe oczywiście 😂😀

   Jednymi z większych osiągnięć jest wyróżnienie w konkursie Pięknego Czytania, a także w ogólnopolskim konkursie literackim o Stefanie Kardynale Wyszyńskim. Jestem szczęśliwa, że udało mi się zyskać takie sukcesy, bo w przyszłości chciałabym robić rzeczy związanie z humanistyką, a takie wyróżnienia mogą mi w tym pomóc.

   Uczęszczam także do szkoły muzycznej, więc dwie pieczenie na jednym ogniu!


   Oczywiście na blogu pojawi się seria BTS (Back To School), ale chwilowo cieszmy się wakacjami! Spędzajmy je w ukochanym gronie, zawierajmy znajomości i róbmy to, co nas uszczęśliwia! Mnie uszczęśliwia wiele rzeczy, jedną z nich jesteście Wy - czytelnicy, którzy dają mi wiarę w siebie, siłę do walki i chęć, bo dzięki Waszym komentarzom czuję się lepiej i na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Dziękuję za takie pozytywne odebranie bloga i coveru (post niżej)! To tyle jak na ten post, pamiętajcie, aby pochwalić się swoimi osiągnięciami!

 Żegnaj szkoło, witajcie wakacje!






Komentarze

  1. Gratulacje! Super średnia :) Zgadzam się z Tobą w 100 % - nigdy nie można się poddawać :) Zazdroszczę Ci tych ocen, bo pamiętam że ja w 6 klasie, owszem, miałam średnią powyżej 5.0 ale nie aż tyle ! Swietny blog :) Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Chętnie zajrzę na twojego bloga ;) Zapraszam Cię do innych postów, może coś jeszcze przypadnie ci do gustu <3

      Usuń
  2. W końcu koniec! :) Jeszcze ostatni rok i nowa szkoła. Nareszcie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz